Followers

Friday 25 May 2012

Its holiday

hey ^^  bersua kembali in the holiday week. okay, holiday dah start tapi aku still tak tahu nak buat ape. hm, next tuesday nak pergi mukah ekot bapak sebab nak settle down pasal tanah tu. then akunak settle kan puzzle yang dah berkurun aku beli. kemas bilik then apa lagi oh? aku pun tak tahu nak buat ape. heee~ okay, last day hari tu aku ambik exam bio. ade ke patut tyme aku nak exam tu cg haji dok kacau aku. hee~ ape lah.. sepanjang minggu exam, aku stress sangat sampai2 banyak yang kena smash dengan aku. mane tak nyer, aku exam dalam keadaan sakit2 . tak best lah kan exam sakit2. sebenarnya.. hari tu aku eksiden, terjatuh. oh god, memang sakit eh. kalau nak rasa try lah. then sehari aku tak turun sekolah, sebab tu jugak lah aku kena ambik exam bio last. bebalik kepada cerita pasal holiday, sepanjang holiday ni aku boring giler tak tau nak buat ape. twiterring all the time. my parents pulak dua2 sibuk.  siblings aku semua buat hal sendiri. okay, i'm totally boring. selain daripada tu aku dok depan lappy tengok comeback tritops and layan lagu love addiction dieorang. best lah jugak tapi tak boleh defeat lagu only tears aku tau ..heehehehe.. semalam su bagi kat aku satu memo yang dah di stapler die suroh aku bagi kat adik aku. okay, aku bagi je lah. pagi tadi aku tengok memo tu atas meja aku, so aku bkak lah then baca. oh my god, adika aku still contact dengan budak tu. hmm, totally suck off. aku tak suka adik aku bekawan dengan budak tu. bukan ape, tanggungjawab aku sebagai seorang kakak mestilah protect adik kan ? aku dah tak tau macam mane nak buat dengan adik aku tu. totally fed up. okay done pasal adik aku tu. boring lah setiap hari kena fikir pasal orang lain jer.hmm,kadang2 hidup ni tak semudah yang disangka kan? hidup sesuatu yang susah kite nak predict. macam kawan aku cakap, kite bukan ahli nujum nak predict benda yg coming soon. okay lah readers, aku nak habiskan entry aku ni dengan goodbye =)

No comments:

Post a Comment