Followers

Thursday 7 June 2012

kembali ke sekolah :)

hey blog. lame tak update. okay, sekarang ni holiday dah nak habis dah. hmm, tak perasan pun yang saya ni holiday.bukan ape.sepanjang holiday aku dok je kat rumah tu takde g mane2. boring kan? okay, parents aku busy then dieorang takde mase nak pergi holiday. lebih2 lagi my mum dah kerja. takpe, aku paham. then homework aku satu pun belum siap,hebat kan? lepas tu blaser then barang2 aku semua belum kemas. cuti tinggal 2 hari je lagi. aku? buat muka slamber mcm tak nak sekolah. haha. poyo kan? okay, aku try nak buat lah nie. sepanjang cuti, aku miss dengan kengkawan aku . especially syer2 then kak gra and semua lah. haha. payah nak sebut banyak sangat kang semput pulak. haha. okay, memang serabut lah aku masuk form4 nih sebab tak tau nak urus masa kan? hmm. banyak sangat kerja then terpaksa tangguh. okay, aku memang malas. haha. then, aku busy dengan program yang ntah kenape banyak sangat. haha. lepas cuti nih aku ada bahas semi final. okay, harap dapat tittle winner tahun nih mcm tahun senior aku dulu , kak jen. kak jen ni kakak kepada besties aku, imbat. haha. I adore her so much. hmm.. ape lagi yer. aa satu lagi aku sekarang nih tension sangat sebab sim card aku nih hah. buat perangai . ade ke patut tyme aku nak pakai die xboleh pulak nak bukak. okay memang sakit hati. tapi takpe, nanti aku pegi renew die. aku rindu ah nak jadi budak oren. haha. mesti korang blur kan , kenapa buddak oren. actually aku pakai beg oren sebab tu lah dieorang panggil aku budak oren. kalau teringat kan budak junior aku, haha. dieorang ni sopan. dieorang panggil aku kak eja. okay, akusukasangat XD aku rasa dieorang hormat aku lebih tua dari mereka. aduuh, dah banyak2 cakap ni lupe pulak yang aku lansung tak ingat pasal result exam aku. haiya, harap2 lulus pun dah okay. serabut. haha. macam kawan aku cakap, kalut sangat. haha. k,lah blog. aku nang stop sampai takat ni je. aku nak start buat kerja aku. kang tak pasal2 aku kena marah lepas cuti nih. bye blog :)

No comments:

Post a Comment