Followers

Wednesday 4 July 2012

Life as usual

hey there. it has been quite along time i didn't update my blog right? sekarang ni hidup saya dah kembali macam biasa. hari saya kembali ceria macam selalu then gelak tawa yang tak pernah takde masa belaja bio. ehee. semua macam biasa just sekarang ni saya busy sikit sebab study ,kalau cuti lain lah pulak *buat muka comel* hari ni saya penat sangat sebab ada BM week contest. tiba-tiba petang ni terfikir nak update blog. macam biasa yang saya cakap tu mcam bangun sekolah, pegi sekolah, balik sekolah .alamak buat lawak seposen eh? memang lah pergi sekolah dah nama budak sekolah lah.. aiyakk.. *senyum kambing* tak lama lagi dah ujian second mid term exam. alaa. rasa baru macam semalam je exam first sem. okay.. prettt. tak nak cerita pasal exam nanti jerawat makin banyak kat dahi ni sebab banyak sangat fikir.ehee. oh,baru ingat. tadi kan, waktu saya pergi kanti masa rehat, tetiba je si zul ni muncul kat sebelah, punya lah kejut ya amatt *buat muka tak puas hati* mula-mula tu buat tak perasan pun.lepas tu tetiba je benda bodoh ni saya dengar " adik nak beli ape? " soalan yang mak cik kantin tu bagi kat zul the he answered " nak beli amiza satu boleh?" oh my god ! buat lawak bodh ek? bukan sekali dia cakap tapi twice punya lah malu sampai rasa nak tendang zul masuk kolam sains kat blok sana. siap buat muka senyum kambing masa jawap kat mak cik kantin macam tu. mak cik kanti ape lagi naik bingung lah,ape tak nye, budak ni jawap benda yang tak de jual. masa tu rasa nak ambil pokok kaktus the pacak kat muka zul, buat malu je. okay, lepas habis rehat saya balik kelas then teserempak lagi kat blok ,and zul masih jugak nak sakat saya.siap cakap nak beli amiza satu. okay, tak lawak. saya buat jelah muka tak puas hati then siap bagi senyuman angelina jollie. mak uihh.. mahal senyuman tu tau. *ketawa sampai nampak gigi* okay lah, dah nak abis update. *cepat pergi halang eja dari stop taip nih.buat drama air mata.* ehee.. lain kali saya update lagi tau. jangan main rindu-rinduan.*perasan* mak uihh,lenguh dah tangan ni menaip. bye, asalamualaikum :) will miss you *buat muka comel*

No comments:

Post a Comment